ארבעה סוגים לקייטרינג

ארבעה סוגים לקייטרינג

ישנן פעמים בהן תצטרכו לעמוד בפני מצבים שלא עמדתם בפניהם בעבר. סיטואציה בה אתם צריכים לארגן קייטרינג, בין אם מדובר על פגישת עבודה חשובה, או בין אם אתם זוג מאורס שרוצה לבחור את הקייטרינג עבור החתונה שלו, היא סיטואציה כזאת.

יש דרכים לפשט את עניין הקייטרינג שלכם ולחסוך בעלויות שלו. כשלעולם הקייטרינג יש היצע רב של סוגי מאכלים עם עשרות אלפי תפריטים שונים, ההחלטה יכולה להיות אפילו יותר קשה.

בשביל זה, חשבנו לשתף אתכם בכמה דרכים פשוטות אך יעילות למצוא את הקייטרינג האידאלי לאירוע שלכם.

מקום טוב להתחיל בו, הוא להבין את הסוגים השונים של הקייטרינג. לכל סוג יש תכנון מעט שונה, תמחור שונה ונהלים שונים. ברגע שתוכלו לצמצם את הבחירה שלכם, זה יוביל לאפשרות בחירה מתאימה יותר של התפריט וכך גם תוכלו לחסוך כסף על ההזמנה. הנה הם ארבעת הסוגים:

קייטרינג לחתונה

בעוד כולנו יודעים (פחות או יותר) מה אומר קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים גם להסכים על כך שהקייטרינג עושה השפעה עצומה על יום האירוע. מהאורחים אותם אתם הכי לא מכירים ועד להורים שלכם, אתם רוצים לוודא שכולם אוכלים היטב.

קייטרינג לתאגידים

מהפגישות הקטנות, אך החשובות ביותר במשרד, ועד לאירועי חברה גדולים, היכולת לקבל אוכל טוב שיגיע הישר אל משרדכם חוסך לכם גם זמן יקר וגם כסף, דבר המאפשר לכם להתעסק במה שבאמת חשוב- העסק שלכם!

ארוחות בוקר קונטיננטליות, ומזנונים פתוחים פופולריים מאוד כשמדובר בקייטרינג לתאגידים.

קייטרינג לאירועים חברתיים

ימי הולדת עגולים, מסיבות פרישה, מסיבות גיוס, מסיבות ברביקיו בחצר, הם אירועים חברתיים שממש לא תרצו לבשל עבורם בעצמכם. קיימים סוגים שונים של קייטרינג שמכינים מנות ראשונות, מוזגים יינות או משקאות אחרים וכמו כן, גם מקשטים עבורכם.

קייטרינג על עגלה

מכירים את דוכני האוכל המדהימים האלה שאתם נתקלים בהם בשווקי אוכל? גם הם נחשבים קייטרינג. כך למשל כשהחורף מגיע  והדבר המתבקש ביותר יהיה ערמונים קלויים או סחלב חם, קייטרינג בירושלים הקרה הוא המצאת המאה. כך, אתם מתאימים את עצמכם למזג האוויר הקריר וגם נותנים לאורחים שלכם חימום ללב ולבטן.

לאחר שהבאנו עבורכם את ארבעת סוגי הקייטרינג, רק נבקש מכם לזכור-

לבעלי הקייטרינג אין דבר יותר חשוב מלספק לכם את המאכלים הכי טובים שהם יכולים להפיק לאירוע שלכם ולפי התקציב שלכם. ככל שיהיה להם יותר מידע לגבי מה אתם אוהבים או לא אוהבים, הם יוכלו לעבוד ביתר יעילות ולתת לכם את מה שאתם מצפים לו.

חשוב שתתנו לקייטרינג את המקום שלו להתנהל כפי שהוא יודע בכדי לא לייצר כאוס במטבח. חוץ מזה, עשו כל מה שאתם יכולים לעשות כדי ליהנות מהאירוע שלכם! בתיאבון!

אודות קייט

קייט, המפעילה הראשית של אתר "קייטרינג", מונעת מטעמים שונים ובעיקר מההיסטוריה שלה עם האוכל הביתי והמסעדנות. יודעת ומכירה את כל החברות בארץ וכאן על מנת לעזור לכל מי שלא.