קייטרינג – לא רק שירותי מזון

קייטרינג – לא רק שירותי מזון

עסקי הקייטרינג זוכים בשנים האחרונות למיתוג מחודש – במקום ארוחות של חדר אוכל, אנחנו מקבלים חוויה יוצאת דופן שמצליחה לגעת בנו עם הדבר שהכי מקרב בין בני אדם – אוכל!

המונח קייטרינג כבר מזמן לא מסמל שירותי מזון שאנחנו צריכים כשאנחנו מתחתנים או חוגגים לסבא יום הולדת 70 – היום אנחנו משתמשים בקייטרינג גם באירועים קטנים, במקומות עבודה ואפילו בארוחות חג!

חוויה קולינרית משותפת

הקייטרינג לא רק סוגר את פינת האוכל באירועים, מוסדות ומקומות עבודה – הוא גם יוצר חוויה של ממש. והדבר הכי כיף הוא שמדובר בחוויה קולינרית משותפת.

נכון, במקומות עבודה למשל, כל אחד יכול להזמין את האוכל שהוא אוהב מהמסעדות באיזור, אך קייטרינג מזמין את העובדים לאכול ארוחה מזינה ביחד – מה שיוצר אווירה ייחודית ומגבשת.

שהשפע לא יבלבל אתכם

החוויה הקולינרית שמתלווה לאוכל, היא זאת שמדרבנת את עסקי הקייטרינג כל הזמן להתחדש ולתת אווירה ייחודית שתשאיר לנו טעם של עוד.

השפע שנוצר היום בעסקי הקייטרינג פותח לנו ים של אפשרויות קולניריות – קייטרינג חלבי, בשרי, הודי, תאילנדי, גורמה ואוכל של אמא.

ככה שאפשר לחבר את הקונספט של האירוע לסוג האוכל – אם אנחנו רוצים לעשות מסיבה מקסיקנית, זו לא תהיה בעיה למצוא קייטרינג שמכין בוריטו נהדר.

וזה לא רק סוג המזון אלא אנחנו גם נדרשים לבחור האם אנחנו מעדיפים בופה או מלצרים, קייטרינג בוטיק – הכל בהתאם לאירוע.

חלק מעסקי הקייטרינג מנוהלים על ידי שף אחד שמוציא ארוחות מצומצמות מאוד ובדרך כלל מזמינים אותו או אותה כחלק מהתוכנית האומנותית של הערב.

המגוון הרחב שניצב בפנינו מעמיד בפנינו את האופציה להזמין קייטרינג גם לאירועים קטנים במיוחד – ימי הולדת בבית, ארוחת ערב עם חברות, ערב גיבוש ועוד.

הזמנת קייטרינג הביתה

היתרונות של שירותי מזון ברורים – הם מעניקים לנו ראש שקט בכל הנוגע לאוכל.

קחו לדוגמה ארוחה משפחתית גדולה – הזמנת שירותי קייטרינג יכולה לחסוך לנו את הקניות, את ההכנות, את הנבירה במתכונים של סבתא והמון המון עבודה שמוציאה אותנו מהפוקוס עד שאנחנו עלולים לשכוח שאנחנו מתארגנים למפגש משפחתי ומשמח.

הקייטרינג גם מוריד מאיתנו את כל הטרחה של ניקוי כלי מטבח, שלאחר ארוחות כאלה, מן הסתם, נערמות עד למחוץ לכיור וכך בעצם מאפשר לנו להנות מהמשפחה והחברים מתחילת הערב ועד לסופו.

אודות קייט

קייט, המפעילה הראשית של אתר "קייטרינג", מונעת מטעמים שונים ובעיקר מההיסטוריה שלה עם האוכל הביתי והמסעדנות. יודעת ומכירה את כל החברות בארץ וכאן על מנת לעזור לכל מי שלא.